Yvonne Johansson

Fin dag för en biltvätt.

Publicerad 2009-08-06 11:12:03 i Allmänt,

Så fort jag sett färdigt på Tillbaka till Aidensfield så sticker jag i väg och tvättar bilen. Hoppas Vaxningen jag gjorde efter förra biltvätten har hållit, så han blir lika blank och skinande röd igen. Det är svårt att hålla gamla röda bilar i fint skick. Lacken oxiderar välldigt fort på röd billack. Obs! Tillbaka till Aidensfield är en engelsk favorit serie som sänds på Tv4 klockan 11:00 varje dag, och nu sänder nya avsnitt. Serien sänds även på Tv4Guld varje eftermiddag klockan 16:00 till klockan 17:30. Det är äldre avsnitt.

                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela