Yvonne Johansson

Har köpt en annan dator.

Publicerad 2009-08-28 23:13:19 i Allmänt,

Men skärmen passade inte. Det var likadant förra gången när jag bytte. Jag upptäckte sedan att alla animerade bilder försvann i bloggen. Det var då jag kopplade om till den andra datorn men fick sedan koppla tillbaka till den gamla datorn när inte skärmen funkade. Han som jag köpte datorn av skulle kolla upp imorgon om han kunde hjälpa mig. Hoppas allt funkar bara. Jag stod på näsa in i trapphuset, så datorn for iväg över golvet med en skräll när jag fick bråttom  pg. av en störtskur. Höll på att bryta handleden av mig och slå in knä skålen. Hård disken är välldigt känslig för stötar och om den går sönder är det bara skrot. Datorn gick i alla fall igång när jag startade den, men det blev ingen bild på skärmen. Jag har för mig det har med upplösningen att göra. Datorn har windows Xp och innehåller 80 GB utrymme. Den funkade välldigt bra hos han som sålde den. Undrar om jag kan sova inatt pg. av det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela