Yvonne Johansson

Nytt fleece täcke.

Publicerad 2009-08-06 21:07:47 i Allmänt,

Efter middagen så lade jag mig en stund i soffan för att vila ryggen och se på Tillbaka till Aidensfield. Samtidigt bläddrade jag bland reklamen för idag. Såg att ÖoB reade ut fleece häst täcken för 29 kr. Kunde knappt vänta på att Tv serien skulle sluta .Hoppade på cyckeln sedan och trampade i väg. Väl framme hade dom bara ett rosa och blått täcke kvar och storleken var 125. Mallen har 135 cm men det stod att den skulle passa ponny och cob. Jag köpte den för även om den är lite liten så kan han kanske ha den i nödfall, för vad får man igenligen för 29 kr. Fleece täcket töjer sig säkert lite också. Cycklade sedan ner till Kents garage och visade upp mitt fynd.

Kommentarer

Postat av: vicke

Publicerad 2009-08-07 17:28:49

Tack för dina rader. i min blogg lär jag ut hur man gör sina egna animerade bilder och så kommer jag att lägga upp en hel del nya bilder

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela