Yvonne Johansson

Tur i Oturen.

Publicerad 2009-08-30 20:26:49 i Allmänt,

Idag hjälpte lillbrorsan mig att hämta halm, och som tack för hjälpen har jag gjort en äpplekaka till honom. Den står på avsvalning just nu på balkongen. Och datorn som jag fick som ersättning för den jag sabbade, funkar jättebra. Jag ska nån dag ladda hem Gimp. Jag hoppas bara den funkar på datorn jag har. Datorn är betydligt bättre än min gamla och den förre ägaren hjälpte mig ställa in den så den liknar den jag hade och som jag var van vid.
Jag hade tur i oturen. Tack för alla snälla människor som finns.

Kommentarer

Postat av: vicke

Publicerad 2009-08-31 19:30:12

gimp kräver en hel del minne, har du xp i datorn?

Postat av: Yvonne Johansson

Publicerad 2009-08-31 20:01:30

Det är 40GB när disken är tom. Nu är det ca 31GB. Windows xp. Jag kommer inte ihåg vad för ram minne det är. Men datorn är mycket mycket bättre än min gamla dator. Ska kolla upp och skriva i Bloggen senare.

Postat av: Yvonne Johansson

Publicerad 2009-08-31 20:01:58

Det är 40GB när disken är tom. Nu är det ca 31GB. Windows xp. Jag kommer inte ihåg vad för ram minne det är. Men datorn är mycket mycket bättre än min gamla dator. Ska kolla upp och skriva i Bloggen senare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela