Yvonne Johansson

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2009-08-06 00:02:05 i Allmänt,

Jag heter Yvonne johansson och bor i Lidköping. Född 1966, uppväxt på landet strax utanför Vinniga och gillar djur och natur. Tyvärr har jag blivit sjukpensionär sedan några år tillbaka och får ta det lungt. Måste tänka efter vad jag utsätter mig för att undvika att få allt för ont. Jag äger en häst som är ett fullblods arab som heter Malajko. Jag är uppfödare på honom och han är mitt stora barn. Han är född 1991 och på sätt och vis är han också sjukpensionär pg. av en gammal skada. Jag har också en blandras katt och ett virvelmarsvin, Vitnos och Burre. Vitnos kallas oftast för Nossan. Ett passande namn på en gossig kisse.
I min blogg kommer jag skriva mycket om mina djur, om mina ntressen och om vad som händer i mitt liv. Kika gärna in då och då och ta en titt. Jag finns även på Facebook så kika gärna in där också. Hälsningar Yvonne & Co.

                                                           

                                                Bild på mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela