Yvonne Johansson

Vilka snälla människor det finns.

Publicerad 2009-08-29 15:52:22 i Allmänt,

Wow vilka snälla människor det finns. Jag tappade ju datorn i går när jag fick bråttom in pg. av ösregn. Den förre ägaren kom på förmiddan med en annan skärm, och jag talade då om vad som hänt. Det visade sig att nåntiong hade hänt i datorn och vi fick inte igång den. Han åkte då hem med datorn och hämtade en annan som också var till salu, och hjälpte mig sedan med installationen. Datorn hade samma windows fast hade bara 40 Gb, var lite långsammare men hade ung. samma grafik. Jag fick datorn som ersättning plus skärmen. Han skulle försöka laga den andra datorn med tiden. om det gick. Jag behövde inte betala för den. Jag bara säger det. Vilka snälla människor det finns. Han sa ju till mig när jag köpte datorn att jag skulle vara försiktig så jag inte tappade den, och det första jag gör är att tappa den. Men när man hör grannarna börja tjuta och springa bakom en, och när man ser en vägg med vatten komma imot en i full fart. Då får man bråttom.

Kommentarer

Postat av: vicke

Publicerad 2009-08-30 19:06:24

det var snällt gjort

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela