Yvonne Johansson

Gott Nytt År på er.

Publicerad 2009-12-29 23:08:10 i Allmänt,

Hoppas att ni haft en ricktig God Jul. Det har varit ricktigt skönt och lungt hemma hos mig. Lite stressad är jag dock nu för jag måste hämta hö och hästkärran jag brukar låna är inte ricktigt ok. Jag hoppas dock att jag får låna en annan släpkärra och att det är uppehålls väder den dagen jag ska hämta hö. Jag har inte så många balar kvar och jag mår inte så bra i musklerna när det är så kallt och jag känner av varenda knut jag har. Jag så har lätt för att sträcka mig och jag vill inte göra göra illa mig för det blir så besvärligt med Mallen då. Tur jag har lillbrorsan som är så snäll som hjälper mig med hölastning i alla fall. Här kommer lite Happy New year musik med ABBA för nu är det inte så långt kvar till 2010.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-01-01 09:09:14

Jag hoppas att du får en fin start på det nya året nu.

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-01-04 08:10:38

Inget nytt på denna front, jag återkommer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela