Yvonne Johansson

Min lilla Julgran.

Publicerad 2009-12-20 23:08:04 i Allmänt,

Här kommer en bild på min lilla Julgran som jag har haft i säkert 20 år, och ljusen funkar än. Har gjort en animation av bilden så man kan se ljusen gnistra lite om man tittar noga. Jag glömde ta bort clementinskalen innan jag tog kortet. Det är pg. av min katts intresse av glittret jag lagt skalen där, för lukten av apelsin eller clementin skal gillar hon inte. Jag kanske är lite tidigt med att sätta upp granen, men jag tycker den är så mysig så jag vill kunna njuta av den länge. Julen är ju så kort och mörkret är så mycket längre.

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2009-12-21 14:28:56

Fin gran :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela