Yvonne Johansson

Möss i Mallens hästtäcke.

Publicerad 2009-12-05 19:14:36 i Allmänt,

Vilken tur jag kolla Mallens täcke som hängde vid hans box. En av stalltjejerna varnade för att ha täckena för lågt hängande vid golvet, för möss kunde klättra upp och bygga bo i dom. Tyckte det var bäst att kolla Mallens täcken och när jag rörde vid ett av dom så trillade två möss nästan ur täcket. Dom han dock klättra upp i det och jag ryckte snabbt till mig täcket och började skaka det. En mus for iväg öcer golvet och den andra klättrade i panik vidare in i täcket. Fick till slut iväg den också. Enris är bra mot möss dör det gillar dom inte. Tänkte skaffa lite och lägga bland Mallens saker i hans hylla. Jag vet folk som har lagt det på garage golvet under bilen för att hålla möss borta. Obs! Jag vill också visa en ny animitaion jag gjort. Min koncentration kanske inte var det bästa för jag blev lite stressad när ryggmusklerna började svida och bränna. Därför missade jag att fylla i vit färg på en bild.


Filmen blev lite ostadig för jag fotograferade av med mobilen. Om jag använt en scanner hade bilden var mer stilla. Nu ser det ut som om det är jordskalv och snögubben dansar rumba. Jag tänkte att snögubben skulle vinka och smila och att det skulle se blåsigt ut, men jag fick nedre delen att bli ojämn så det ser ut som den vickar på rumpan också.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2009-12-09 14:56:21

det var en fin snögubbe du fick till där

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela