Yvonne Johansson

Caffe latte!

Publicerad 2009-11-08 19:48:51 i Allmänt,

Sitter framför datorn med en caffe latte. Känner mig lite frusen och då känns det skönt att hålla händerna om en varm kopp. Nu är det ett litet tag sedan jag skrev något i bloggen och det beror på att alla dagar ser likadana ut och inget särskilt händer, förutom idag. Jag hämtade halm med Kents pickup och jag fick plats med hela 27 st balar på flaket, vilket är en halv hästkärra ung. Hästkärran jag brukar låna håller på att fixas till för besiktning så jag kunde inte låna den. Jag sitter inte så länge framför datorn heller för att skona nätaggregatfläkten som håller på att ge sig. Har en investerat en ny och väntar på hjälp med att sätta dit den. Hoppas bara den passar så jag slipper åka tillbaka med den. Jag har inte varit inne på gimp och lekt på ett tag heller men jag ska så fort jag får inspiration igen. Jag kommer nog få det när fläkten är fixad antar jag. Det börjar en historisk filmserie på ettan i kväll som jag funderar på att spela in. John Adams heter den och börjar kl. 21:15. Serien handlar om hur Amerika blev till.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2009-11-08 21:05:27

Tittar in och lämnar ett litet avtryck med min nya adress:



http://animeradebilder.webgain.se/information/index.xhtm?webgainGroupId=47376

Postat av: Vicke

Publicerad 2009-11-09 10:53:28

jag hoppas att du får en fin start på veckan nu

Postat av: Vicke

Publicerad 2009-11-14 11:32:29

Jag tittar bara in och önskar dig en trevlig helg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela