Yvonne Johansson

Defragmenterade USB-minnet

Publicerad 2009-11-15 16:58:57 i Allmänt,

Jag kollade upp USB-minnet och det var 96% ledigt utrymme på den. Jag defragmenterade sedan det fast jag fick ett medd. om att jag inte behövde det men sedan verkar det vara ok. Dom nya bilderna jag sedan sprarade på det kan jag sedan öppna utan problem. Nånting hade väl hänt och rättades till när jag defragmenterade det, tack o lov.
 Här är ett gammalt foto på mig o Mallen som är taget 2000. Det är suddigt pg. av att jag fotat av det i sin tur för att kunna lägga in det i datorn. När jag har råd nån gång ska jag skaffa en scanner och en bättre dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela