Yvonne Johansson

Fel på USB minnet.

Publicerad 2009-11-15 11:20:00 i Allmänt,

Det går inte spara filer på USB minnet längre. Så fort jag stänger av datorn så försvinner filen. Inte helt men det går inte visa dom. Tur att jag hade kvar några bilder på e-mailen så nu har jag sparat dom i mina dokument eller bilder så länge tills ett nytt USB minne införskaffats. Filerna som finns redan på USB minnet verkar vara ok. Det går bara inte spara mer på det. USB minnet är på 8GB och så mycket bilder har jag inte på det så är fullt men jag ska kolla lite närmare på minnet senare. Här kommer en Bild på Mallen när han är 4 år. Bilden är suddig pg av att jag fotat av ett foto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela