Yvonne Johansson

Harry Potter!

Publicerad 2009-11-25 11:19:15 i Allmänt,

Nu har jag äntligen sett Harry Potter & Halvblodsprinsen och den var den bästa hittils filmässigt sett. Bättre skådespeleri och filmen var bättre gjord. Men det är mycket detaljer som inte finns med i filmen och då ska man läsa böckerna. Jag älskar Harry Potters värld och jag kan sätta mig in i hur han lever. Jag är uppväxt i ett fosterhem sedan jag var 14 månader gammal och blivit nertryckt i skorna minst sagt många ggr. Jag inte in på detaljer för jag vill inte deppa ner mig. Tänk om Hogwarts hade funnits på ricktigt och man kunde trolla. Då skulle livet kanske se mycket annorlunda och bättre ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela