Yvonne Johansson

Nätagregatet utbytt.

Publicerad 2009-11-30 17:57:12 i Allmänt,

Jippi! Äntligen är agregatet utbytt. jag hoppas bara att det verkligen var det, men nu låter fläkten mycket bättre. Nu kan jag koppla av och slippa stressa upp mig för att det ska hända något när fläkten slutade snurra och började vibrera istället så hela datorn skallrade. Ibland började oljudet nästan på en gång jag satte igång datorn men om jag inte hade igång datorn på ett tag så gick det bättre nästa gång. Nu kan jag koppla av och tänka på allt roligt jag ska göra, tex göra mer animerade bilder. Hoppas föresten att ni tycker om infot om westernridningen. Det är inte klart än, fler filmer och info är på väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela