Yvonne Johansson

Pissväder!

Publicerad 2009-11-22 15:42:36 i Allmänt,

Regn, regn regn och åter regn, och mörkt. Längtar efter 1:a advent så man kan tända upp lite fint ljus. Jag längtar till sommaren igen då solen är uppe längre.



Imorgon ska jag åka iväg med ett hästtäcke som jag fått, och sy in det så det passar Mallen. Milles ägare städade sitt källar föråd och hittade det här täcket som hon i sin tur fått för länge sedan men som inte passar Mille. Det är ett gammalt nyazeeländskt utegångstäcke som efter lite inpregnering ska tåla vind och rusk. Bra att ha i det här vädret som är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela