Yvonne Johansson

Årets häst!

Publicerad 2009-10-13 10:15:49 i Allmänt,

Jag har glömt att tala om att jag anmält Mallen till årets häst. Alla som har en fvorit häst kan skicka in bilder på den bara ägaren instämmer. Det är Libresse som håller i det och adressen dit är www.libresse.se Vem som helst kan rösta på sin favorit häst och Mallen har 2 bilder med. Det ena är taget på sommarbetet ute på Kållandsö (bilden finns på min blogg i Augusti), och den ena bilden är taget för några vintrar sedan när han har tomteluva på sig. Bilden finns också på min blogg, tidigare denna månad eller senare förra månaden. Kowac, Elma och Tobasco finns också med som finns i samma stall som Mallen. Om ni vill rösta på någon av dom gå in på ovanstående adress. Obs! Man kan söka på namnet för det finns välldigt många hästar att leta igenom annars. Mallen är alias namn och går inte att söka på utan sök på Malajko. Prisvinster är att få åka till Göteborgs Horseshow med hotell vistelse och mycket annat. Igår kväll fick jag också till en ny spökanimation som kommer här.


Ha nu en ricktig trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela