Yvonne Johansson

Bilder på Mallen & stallet

Publicerad 2009-10-21 16:55:42 i Allmänt,

Idag är det en riktig höstdag. Dimmigt, ruggigt och med färggranna träd. Har hört en del smällar ute i skogen också. Det är väl älg jägare som jagar. Jag passade då på att ta lite kort på Mallen och stallet, synd bara att solen inte kikade fram. Då skulle bilderna bli klarare.



Jag fick okså tag på en facebook vän som jag frtågande angående fläkten på min dator. Han var inte hemma den här veckan men om det skulle bli värre med fläkten så kunde jag bara höra av mig så skulle han titta på den, om jag inte fick tag i den förre ägaren. Han trodde också att det kunde ha kommit in något i fläkten eftersom det låter inte så mycket längre.

Kommentarer

Postat av: rebecka

Publicerad 2009-10-21 18:55:02

Sv: haha jag vet jag är jätte dålig på stava , jag går i en speciel stav grupp i skolan

Och föresten fin bild på Mallen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela