Yvonne Johansson

Försöker få hjälp.

Publicerad 2009-10-20 22:30:42 i Allmänt,

Försöker få tag på han jag köpt datorn av men får inget svar. Fläkten funkar fortfarande men jag har fått en vana att lyssna efter minsta lilla ljud förändring. Just nu är ljudet rätt tyst men rätt som det är kan det börja slammra, men dom senaste 2 dagarna har ljudet ändrat på sig och det slammrar inte så högt. Jag börjar undra om det bara kan vara något som kan sitta löst och som fläkten kan få att slammra, men jag tror inte det. Jag vet när tvättstugans fläkt höll på att skära, då slammrade det rätt rejält i slutet. Ändå så hängde folk in tvätt där så det nästan fattade eld. Lillbrorsan känner också en kille som är duktig på datorer. Det är bara det att han flyttat och lillbrorsan har inte pratat med honom på ett tag. Dom tränade tillsammans rätt mycket förut men nu har lillbrorsan fullt upp med chevan och hinner inte träna. På torsdagen ska Mallen få sin årliga vaccinations spruta mot häst influensa och stelkramp och till söndag ska vi hämta hö igen. Ska en dag också plita ihop något roligt inne på gimp också. Det är bara det att jag är lite bekymmrad över datorns fläkt och vill inte låta den gå för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela