Yvonne Johansson

Hölastning klar.

Publicerad 2009-10-26 21:21:54 i Allmänt,

Äntligen kunde jag hämta höet och jag fick hjälp med att få upp det på rännet också. Får se hur jag kommer att må imorgon. Jag har lärt mig att jag inte ska snedbelast ryggen men det är inte lätt när man ska dra ur balarna ur traktorskopan från andra våningen. Jag använde högaffeln och då blir det att man snedbelastar kroppen. Ialla fall så nu är det gjort. Nu behöver jag inte tänka på det i ca 2 månader. Det blir lättare med att hämta halm. Halmen har jag i ett skjul och kjag behöver inte upp på något loft med dom. Lillbrorsan hjälper till, jag behöver bara höra av mig om jag behöver hjälp säger han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela