Yvonne Johansson

Irriterad!

Publicerad 2009-10-04 19:43:07 i Allmänt,

Jag var inne på gimp idag och försökte göra en glittrande text. När jag sedan skulle ändra till glitter 1 och glitter 2 så dök scripts error upp igen. Det gick inte ändra på namnen och när jag gick vidare ändå så kunde jag inte fylla i texten. Det hela blev bara svart. Men senare när jag testade med andra knappar så fick jag i bakgrunden med glitter tillslut men jag avbröt det hela. Får ge mig på´t i morgon igen. Rebecka, min brorsdotter var ute i stallet idag och hjälpte mig. Hon borstade Mallen och fick med sig en hög begagnade hästtidningar hem. Det blev ingen ridning pg. av vädret och för att ridbanan är för blöt. Ridbanan gjordes i ordning i sommras och för att den ska hålla bättre får man inte rida på den när den är blöt.

Kommentarer

Postat av: vicke

Publicerad 2009-10-05 10:59:06

du kommer snart in idet ska du se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela