Yvonne Johansson

Jag fick till en lila glittrig fladdermus.

Publicerad 2009-10-14 00:08:56 i Allmänt,

Hur jag nu gjorde det. Äntligen fick jag till en lila glittrig fladdermus, men jag undrar om jag kan göra om det. kommer inte ricktigt ihåg hur jag ställde in den lila glittriga färgen så jag kunde fylla i den i fladdermusen, men Jag börjar få ett hum om hur gimp funkar. Jag får testa mig fram lite så kommer jag nog på det till slut. Jag känner också ett behov av koffein så jag piggnar till uppe i knoppen. Jag brukar inte dricka så mycket kaffe för magens skull, men det räcker med en halv kopp, såpass så att jag känner hur det pirrar till i huvudet. Jag måste också införskaffa nya tuschpennor eller ritpennor. Fladdermusen jag ritade, ritade jag med en gammal röd penna och jag fotade av bilden med minidigitalkameran som är jättesvår att fota med. Men jag testade bara för att se om jag kunde göra något med bilden. Klockan rinner i väg något väldans när man är fokuserad på datorn och nu ska jag gå och lägga mig. Gonatt!

Kommentarer

Postat av: vicke

Publicerad 2009-10-15 18:29:03

bra jobbat, du kan allt i sömnen snart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela