Yvonne Johansson

Shaking pumpa!

Publicerad 2009-10-22 10:39:30 i Allmänt,

Jag har vatit inne på gimp igen och gjort en shaking pumpa. Jag har döpt den så eftersom pumpan hoppar omkring lite. Jag tar bilderna med mobilkameran och då hamnar bilderna inte riktigt ovanför varandra eftersom det är svårt att hålla mobilen i samma läge varje gång.


Idag ska Mallen ocskå få sina vaccinationssprutor, men det är inte förrän 16:00 tiden. Så när jag gjort den här bloggen ska jag sticka iväg och handla & lite annat. Jag måste bara tala om att jag lagt böcker på datorn för att få tyst på oljudet. Efter att jag igår dammsugit satte jag i gång datorn och då skrammlade fläkten högt igen. Jag hade flyttat omkring datorn lite när jag dammsugit runt den. Jag startade om datorn senare och då var oljudet nästan borta. Jag har kollat alla skruvar runt omkring utanpå så allt sitter fast men det kan också vara nånting inne i datorn som håller på att lossna. Lagret i fläkten kan också vara på väg att ge sig. Föstökte få tag på den förre ägaren igår igen, men han svarar inte. En face book vän kanske kan hjälpa míg senare så på nåt sätt ska jag väl jag få hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela