Yvonne Johansson

Som Vanligt.

Publicerad 2009-10-14 23:16:35 i Allmänt,

Dagen har vanligt som vanligt och inget ovanligt har hänt förutióm att jag skulle tvätta och upptäckte att jag skulle tvättat igår, så jag fick hitta en ny tid, så det blir fredag i stället. Har försökt göra glittertext igen men datorn vägrar öppna scripts så att det funkar. Istället har jag plitat ihop något annat så länge. Mallen har också fått ett nytt stalltäcke, som jag glömt att nämna. Ö o B säljer ut alla hästgrejor på rea succesivt. Dom ska sluta med hästgrejor tillslut och jag fick ett stalltäcke för 209:-. Täcket hade kostat 299:-. I sommras så köpte jag ett flis täcke för 29:- men jag fick sy dit ett annat bogspänne för det gamla gick sönder redan efter första gången jag använde det. Jag gjorde om ett bälte som jag köpte på Ria secondhand för 10:- till bogspänne. Man kan få ihop det mesta till något användbart, som exempel så gjorde jag om ett gammalt tv stativ på hjul till stödhjul till marsvinsburen så att den lätt kan skjuvas undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela