Yvonne Johansson

Spökexplotion!

Publicerad 2009-10-12 19:11:34 i Allmänt,

Nu var det några dagar sedan jag skrev i bloggen. har varit lite trött. I fredags så raspades Mallens tänder och det gick faktiskt över förväntan bra trots att han inte fick lungnande innan. Alla hästarna i stallet fick sina tänder kollade och raspade. Helgen har annars varit rätt lungn förutom att skötseln av Mallen tar sin lilla tid och man blir trött av all frisk luft så efter man ätit när man kommit hem så somnar man till framför tv:n. Jag har precis orkat koncentrera så pass så jag har gjort en spök animation. Jag kan tyvärr bara göra en pensel i taget och använda. Det krånglar fortfarande med att öppna scripts på min dator. Jag har ialla fall lärt mig något nytt. Animationen jag gjort har jag döpt till spökexplotion, därför att det ser ut som om alla exploderar.


Hoppas ni inte får mardrömmar nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela