Yvonne Johansson

Värk!

Publicerad 2009-10-06 21:22:21 i Allmänt,

Fy vilken värk i kroppen jag har idag. I varenda muskeltråd. Blåsten gjorde det inte bättre ute istallet  men nu känns det bättre inomhus. Har luftat elemten så det ska bli ricktig go värme i dom, och i sommras bytte jag listor i fönstren så ingen värme ska få sippra ut i vinter. Hästtandläkaren skulle ha kommit till stallet idag men i morse ringde han återbud. Typiskt! Alla hästarna i stallet ska få en genomgång av tandraspen och idag var en perfekt dag för alla eftersom alla ägarna till hästarna hade tid att samlas i stallet på en och samma gång. Kent min mekarvän hjälpte mig lite med bilen ikväll också. Handbromsen låg på, på ena bakhjulet och han smörjde upp kopplingsmekanismen till växellådan, vad det nu heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela