Yvonne Johansson

Blinka lilla....

Publicerad 2009-09-07 11:05:36 i Allmänt,

Jag har tränat lite igen med gimp. Denna gången skrev jag Blinka lilla stjärna där. Denna gången verkar orden skena i väg något välldigt. Ska nästa gånga göra en nedräkning och försöka koncentrera mig riktigt noga med att göra rätt. Jag får lite bråttom och blir lätt stressad pg. av värken.
 Ägaren till Milles ringde mig i morse och sa att Mallen hade tappat en framsko. Hennes hovlsagare skulle ut i dag och hon kunde spika på en av mina gamla skor så länge. Det var ju bara 3 veckor sedan som Mallen skoddes om, men efter allt regn så har det nog blivit poröst och lerigt i hagarna. Var 7:e vecka brukar Mallen skos om på sommaren. På vintern kan ha gå lite längre. Hovarna växer inte så mycket vintertid.

Kommentarer

Postat av: vicke

Publicerad 2009-09-07 13:39:06

Bra jobbat om du vill ha den lite långsammare så sätter du detta bakom lagernamnet som exempel:

Bakgrund(500ms)Lycka till

Postat av: Yvonne Johansson

Publicerad 2009-09-07 17:30:39

Ok!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela