Yvonne Johansson

Försöker lära mig Gimp.

Publicerad 2009-09-05 15:30:01 i Allmänt,

Håller på att försöka lära mig Gimp. Jag tänkte att det är nog bäst att börja från början så jag har börjat med steg 1, ur Vickes instruktioner. Man måste lära sig gå först innan man kan springa, för det var inte lätt. Jag undrar ibland om jag har fått rätt Gimp för det överinstämmer inte ricktigt med instruktionerna, men det kan inte vara lätt heller att skriva ner exakt. I alla fall har jag kommit så långt som till nr. 8 i nedräkningen till 0. Sedan gjorde jag något och 10an och 9an försvann. Jag hade problem med att exakt placera nr. ovanpå varandra. Det var ett himla dragandes fram och tillbaka, och det ville bara poppa upp en ruta när jag satte pilen fel. Men det gick till slut. Jag lär väl mig hur jag ska göra med lite tålamod.
 Jag höll på lite grann i förmiddas och tränade lite, men jag har lite ont i dag och kan inte inte koncentrera mig ricktigt. Jag badade Burre också så han blev vit och burrig igen, och sedan har jag ränt på sta´n och handlat lite gott för lördagskvällen. Bara lite lördags godis att ha framför Tv:n, samt provat nya promenad skor, men köpte inga. Det kanske blir rea längre fram.


Kommentarer

Postat av: vicke

Publicerad 2009-09-05 16:34:31

Jag ska försöka skriva ner lite lättare steg, det är bra att du inte ger dig

Postat av: vicke

Publicerad 2009-09-06 10:46:35

hur går det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela