Yvonne Johansson

Gör iordning i stallet....

Publicerad 2009-09-16 20:52:02 i Allmänt,

Till Helgen ska vi flytta hästarna tillbaka till stallet, och idag har jag flyttat tillbaka lite grejor plus sadeln som varit därute på Kållandsö hos Mallen, plus att jag lagt in halm i boxen, och gjort iordning lite. Stallägaren hade satt upp en stor "plansh" på dörren till pentryt med en massa skojiga bilder på oss i stallet, från paddock invigningen i sommras. Där fanns en del festliga bilder på oss när vi hade olika lekar och när vi sjöng Kareoke. Jag hade ingen aning om att någon tagit kort på oss, och jag tror inte någon annan anade något heller eftersom alla såg helt ovetandes ut. Jag undrar just vem som smugit sig runt å fotat oss i smyg.
Jag fortsätter att kämpa med gimp också. Det verkar som om min dators inställningar är i vägen för att logga hem script till gimp. Ska kolla upp mer om det i morgon med någon som är mer kunnig, innan jag gör något dumt.

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2009-09-20 19:50:12

Sv: Vad kul :D tror du jag kan komma dit och hjälpa till i stallet någon gång :) det skulle vara jätte kul =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela