Yvonne Johansson

Har kört fast.

Publicerad 2009-09-11 15:10:15 i Allmänt,

Har kört fast på gimp på steg 2. Kommer inte längre än till mappen scripts sedan vet jag inte längre var jag ska ta vägen. Jag har förstått att jag ska högerklick där, och jag antar att det är på mappen scripts men sedan stämmer det inte med instruktionerna. Mappen är tom ialla fall. Jag har börjat undra om det kan vara trojanerna som gjort något, för dom höll på att slå ut mitt antivirussystem. Det kan var jag som inte fattar ricktigt också. Jag har i alla fall lyckats få till en blinkande gubbe. Gubben blev väl inte så värst bra för det var ricktigt svårt att rita med musen men jag får väl träna mer. Här är i alla fall den blinkande gubben.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela