Yvonne Johansson

Har laddat hem Gimb.

Publicerad 2009-09-03 19:40:09 i Allmänt,

Ok! Nu har jag laddat hem Gimb, från Vickes bloggsida. Men jag får nog läsa igenom Vickes instruktioner ricktigt noga innan jag gör nå´t. Det var något om att spara penslar också i en särskild mapp, hur man nu gör det. Jag får ta en sak i taget så det inte blir hjärnsläpp, men kul ska det nog bli, om jag inte strular till det. Jag tog fram hästhuvudet i pastell jag målat, men jag stängde ner programmet sedan. Vore roligt att få huvudet att kanske röra på sig, hur man nu gör.

Kommentarer

Postat av: vicke

Publicerad 2009-09-04 09:54:00

vad kul, ja se till att du sparar penslar i en annan mapp och kopiera dom du ska ha för stunden till rätt mapp. för dom slukar en hel del minne, börja med en streckgubbe så att du kommer in i programmet, lycka till nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela