Yvonne Johansson

Jag fick till det!

Publicerad 2009-09-06 18:02:37 i Allmänt,

Himmel va jag har fått gnugga hjärncellerna. Jag får ont av att sitta förlänge och tappar då koncentrationen. Jag har försökt få till en animationsruta som räknar från 10 till 0, men det blev för jobbigt för min rygg och jag strulade då till det. Men till sist fick jag till det i eftermiddags. Jag gjorde ingen nedräkning utan gjorde en kort version på, Hej på dig.


Vet inte varför det blinkar så ojämt. Det ser ut som nån försöker skicka ett SoS meddelande, ha ha ha. Jag har mycket att lära mig förstår jag. Synd bara att jag ingen skrivare har. Jag får skriva av Vickes instruktioner för hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela