Yvonne Johansson

Lillbrorsan har fått blindtarmen.

Publicerad 2009-09-01 22:26:23 i Allmänt,

Fick meddelande nyss av min mamma att lillbrorsan åkt in för blindtarmen. Typiskt. Han och mamma ska åka till Turkiet i slutet av September.
Jag själv opererade mig för blindtarmen när jag var 17. Fick åka hem efter ca 4 dagar har jag för mig, men fick åka in igen efter 3 dagars vistelse hemma pg. av inre blödningar. Fick ligga på sjukhus i 3 veckor. Fick även infektion i såret efter att stygnen tagits bort. Det rann ut massor med var. Hoppas lillbrorsan inte råkar ut för samma elände, men jag vet inte om han kan följa med till Turkiet. Tur förresten att han fick blindtarmen innan han reste dit.
En Liten solros till Fredrik.

Kommentarer

Postat av: vicke

Publicerad 2009-09-02 09:05:49

då får vi hoppas att bror din slipper det. svar: Då borde du kunna använda programmet, men arbeta inte med för många bilder på en gång och kom ihåg att spara penslar på en annan plats som jag har skrivit om

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela