Yvonne Johansson

Lillbrorsan ok!

Publicerad 2009-09-02 20:37:24 i Allmänt,

Ringde upp lillbrorsan idag, på sjukhuset. Han trodde han skulle få komma hem redan i kväll, men det är jag lite tveksam till. Han verkade i alla fall må välldigt bra och blev glad över att jag ringde. Har inte hört något mer i från honom så jag ska kolla upp i morgon om han kommit hem.
 Jag är lite tung i huvudet i dag, trött och näsan är lite täppt. Jag skyller på vädret och mer regn är på väg. Det regnar ute just nu.
 Den 19:e är det preliminert att vi ska ta hem hästarna från betet, och jag stressar redan upp mig. Usch! Jag drömde att jag flyttat Mallen till stallet och jag knappt kände igen stallet igen. Jag kom på att jag flyttat Mallen för tidigt från betet så Milles var ensam kvar. Då vaknade jag.

Kommentarer

Postat av: vicke

Publicerad 2009-09-02 20:44:31

det är inte så bra att stressa upp sig, det är långt till den nittonde ännu

Postat av: yvonne.johansson

Publicerad 2009-09-03 09:08:15

Jag vet. Jag har inte så bra nerver pg. värk och dålig ekonomi. Dåliga nerver ligger i släkten också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela