Yvonne Johansson

Mallen i glittrig tomteluva.

Publicerad 2009-09-28 18:09:22 i Allmänt,


Det är inte jul än men jag testade att göra Mallens julluva glittrig. Nu vet jag varför jag inte fick luvan att glittra på bloggsidan. Bilden var för stor. Jag minskade bilden och sedan "strödde" jag glitter på den. Jag ska testa minska bilden lite mer. Då kommer det nog glittra ännu mer. Men det är inte Jul ännu så man får passa på att njuta av höstens vackra färger och brittsommaren. Förhoppningsvis kommer det snö längre fram som lyser upp vintermörkret.

Kommentarer

Postat av: vicke

Publicerad 2009-09-29 08:22:28

bra jobbat, den blev fin

Postat av: vicke

Publicerad 2009-09-29 14:21:44

varför kopierar du inte texten och klistrar in den i anteckningar så slipper du skriva för hand

Postat av: Rebecka

Publicerad 2009-10-06 19:43:48

vad sööt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela