Yvonne Johansson

Näsan Rinner.

Publicerad 2009-09-27 11:47:45 i Allmänt,

Jag har suttit lite framför datorn och lekt lite med gimp. Har inte testat nåt nytt för jag orkar inte konsentrera mig. Behöver något upppiggande. Näsan har börjat rinna också när jag satte mig framför datorn och nu ligger en hög med papper framför mig.
Nossan min katt föröker få Emma att leka med henne men Emma är inte en katt som leker gärna. Så fort Nossan kommer för nära eller börjar rulla på en boll så fräser Emma. När Emma springer iväg så springer Nossan efter men håller ett visst avstånd ifall Emma skulle bli arg. Nossan skulle nog passa ihop med en likasinnad katt, en kattunge kanske. Hon är 8 år och fortfarande lekfull och välldigt kattungelikt.
Vi ska ha möte idag i stallet också. Vi brukar ha det några gånger om året och diskutera reglerna i stallet så allt flyter på. Det har också kommit en ny tjej som har två hästar, och hon behöver få lite mer info.
Nä nu blir det inte mer skrivet, har värk i armmusklerna som jag haft i några dagar. Speciellt i vänstra. Fick hjälp med att massera den igår, sedan smörjde jag in den med Orudis.
Vill bara visas vad jag klottrat ihop på gimp. Jag ritade en rolig häst som jag försökte få lite rörelser på, men det är svårt att rita med musen. Får läsa mer inne på Vickes bloggsida senare, så jag vet hur jag ska lättast gå till väga.

Kommentarer

Postat av: vicke

Publicerad 2009-09-28 06:51:13

Svar: Färger finns i mängder i verktygslådan, om du klickra på den svarta rutan så finner du färger och om du klickar på toningsverktyget och sedan går ner och klickar på gradients så finner du fler. Har du en scanner hemma så kan du scanna in bilder som du har ritat, det gör jag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela