Yvonne Johansson

Trötter.

Publicerad 2009-09-22 22:51:10 i Allmänt,

Just nu är det stiltje med animeringarna. Jag har ont och är trött och det krånglar med att ta hem scripts. Jag har gjort precis som man ska göra enligt instruktioner med inställningarna i datorn gör att datorn vägrar öppna dom. Och jag är inte så hemma på den här datorn. Jag drar mig för att ringa han jag köpte datorn av för jag vill inte verka besvärlig. Jag har istället kontaktat en kille på facebook som jag ska skicka lite info till, när jag är lite piggare. Klockan är mycket när jag skriver det här och att åka ut till Mallen vardag nu och mocka och sköta om honom gör att jag blir så trött när jag kommer hem. Har lite mer ont än vanligt också och försöker att undvika sitta för mycket. Men skam den som ger sig. Till slut så ska kunna öppna script.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela