Yvonne Johansson

Vet någon varför!

Publicerad 2009-09-15 10:01:16 i Allmänt,

Som ni vet har jag laddat hem gimp som jag håller på och roar mig med och nu har jag kommit till steg 2 i Vickes istruktioner. för att fortrsätta där behövde jag ladda hem Animated rain for gimp som jag sedan skulle spara i mappen script i gimp. Sedan skulle jag öppna gimp, gå till filter, animationer och sedan rain. Hur enkelt som helst, men det går inte öppna scripten animated rain for gimp. Får upp info om att det är en okänd fil hela tiden, fast allt stämmer. Jag har avistallerat och laddat hem animated rain for gimp några ggr. för att kolla så att det är rätt jag gör men samma visa varje gång, men sista gången upptäckte jag längst ner där animated rain for gimp finns, att det är fel på sidan. Undrar om något sådant kan påverka. Ska ladda hem något annat först för att kolla om det går. Jag kan öppna animated rain for gimp när jag sparat scriptet på mina dokument men meningen är att man ska öppna den i gimp.
I nödfall får jag avistallera gimp helt från min dator och installera om det igen. Jag börjar också undra om Trojanerna jag fick in i datorn som höll på slå ut avast-antivirussystemet, ställde till med mer förtret i datorn. Har scannat datorn 2 ggr efter händelsen men avast systemet kan inte hitta några otäckingar. Trojanerna fångades in i karantän och togs sedan bort.
Har ialla fall fått till något annat så länge, som jag gjort på gimp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela