Yvonne Johansson

Vilken underbar kväll.

Publicerad 2009-09-16 10:34:35 i Allmänt,

Igår kväll åkte jag ner till hamnen i Lidköping i gen och gick ut på fyren och satte mig och fiskade lite. Det blåste knappt något, vattnet låg blank stilla och solen sken så man knappt såg flötet. Som tur är kan man vända på sig och fiska åt både öst o väst. Det nappade knappt nåt i början men sedan måste ett stim kommit för plötsligt började det nappa hela tiden. Fick nästan upp ett lite aborre, men som jag tappade. Jag tappade föresten flera st. På ett napp trodde jag att jag fått något ricktigt stort på kroken men så släppte det plötsligt och en lite mört följde med upp, men som åkte av i luften. Jag fick i alla fall upp en mört till sist men som jag släppte i plurret igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela