Yvonne Johansson

Virus borta.

Publicerad 2009-09-08 20:15:37 i Allmänt,

Förre ägaren till datorn fick komma och rätta till avast antivirussystemet åt mig idag. Virussystemet skulle gälla i ca 2000 dagar men Trojanerna jag fick i datorn fick avast systemet att minska till 33 dagar. Om ni är på facebook så se upp med vad ni går in på. Face book är en av världens virus tätaste ställe som finns, och även om du har ett antivirus system så kan dom stöka till ordentligt.
Jag har haft lite mer värk idag och har inte tränat på gimp men jag hoppas jag mår bättre imorgon. Jag ser fram imot att kunna få bilder att röra på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela