Yvonne Johansson

Ännu en animation med penslar

Publicerad 2010-04-06 00:13:45 i Allmänt,

Huvudet känns lite bättre idag men jag känner att huvudvärken ligger på lur i skallen. Tog det lungt i stallet idag och hade mössan på mig hela tiden för säkerhetsskull. Vädret har varit kall och lite regnig men det kunde ha varit värre. I Stockholm hörde jag att det varit ett snöoväder på tv nyheterna i morse. Ska börja lastträna Mallen igen inför flytten ut på betet och kollade upp hästkärran jag ska träna med idag. Annars har det varit lugnt. Har varit inne i Gimp och övat med penslar och testat vad jag kan hitta på med dom. Ha ha ha det börjar likna mer och mer Monty Pýtons Cirkus tycker jag. Om ni undrar vem figuren är som sitter i båten så är det jag med amiralhatt på. Ska ta och ladda hem Sqirlz en dag också. Hoppas jag skrev rätt nu. Har inte gjort det än. Usch nu känner jag att huvudvärken tränger sig på igen. Får gå och och slänga mig i bingen snart. Goonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela