Yvonne Johansson

Är det jag som inte hänger med?

Publicerad 2010-04-14 11:18:18 i Allmänt,

Den senaste tiden har det kommit upp en ruta när jag går in på internet, om att jag ska ladda hem windows internet explorer 8. Jag har ignorerat den rutan och tryckt bort den hela tiden, för jag har kollat efter och jag har redan windows explorer 8 installerat redan. Nu plötsligt en dag när startade datorn hade det kommit en ny ikon på skärmen där jag kunde välja att installera olika windows. Jag undrar är det något som ska hända med det windows jag har och måste jag byta?


Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-04-15 07:19:12

det du har fått är att du kan välja en annan webbläsare om du vill men det behöver du inte göra, du kan ta bort genvägen till välj webbläsare från skrivbordet så slipper du den rutan

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-04-15 17:29:41

jag hoppas att du får en fin kväll nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela