Yvonne Johansson

Börjar likna tomtemor i huvudet

Publicerad 2010-04-08 19:56:23 i Allmänt,

Himmel va mycket grått hår jag börjar få. Långa slingor av grått hår tränger sig fram. Jag brukar ha välldigt mörkt hår vintertid men håret tycks se ut som det gör sommartid när det är solblekt. När jag tittade närmare i spegeln nyss så såg att det var grått hår och inte solblekt hår. Jag började få lite gråa hår redan för 7 - 10 år sedan, men dom ryckte jag loss. Jag kan inte göra det längre för då riskerar jag att bli helt flintskallig. Jag är rätt tunnhårig som jag är tycker jag. Jag får väl börja att färga håret ordentligt denna gången. Jag kommer faktiskt inte ihåg när jag senast tonade håret eller färgade det med hårfärg som tvättas bort succesivt. Nu får jag väl ta i med ricktig hårfärg som får växa bort.



Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-04-09 17:09:41

jag har haft grått hår i mång år, men det syns inte så ofta för jag rakar mig. Jag hoppas att du får en trevlig helg nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela