Yvonne Johansson

Cradle of love

Publicerad 2010-04-08 00:29:55 i Allmänt,

Ska snart gå och lägga mig men jag kunde inte låta bli att stoppa in en musikvideo i bloggen först. Det blev Cradle of love med Billy Idol. Imorgon eller rättare sagt under dagen ska jag städa lite och senare ska jag på ett stallmöte på eftermiddagen. Vi brukar ha ett på hösten och ett på våren där vi tar upp saker som vi vill ändra på eller annat som behöver informeras. Stallet är ett rent hyrstall och vi är några st. som ska samsas. Nu är jag trött och ryggen värker. Goonatt!

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-04-08 17:15:45

Svar: Nej, du ska inte spara sqirlz i scripts, sqirlz är ett eget program som du bara installerar som vanligt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela