Yvonne Johansson

Dancing with myself

Publicerad 2010-04-09 22:09:52 i Allmänt,

Ännu en musik video med Billy Idol kommer här. Dancing with myself. Jag kommer ihåg när jag såg den på tv och jag började verkligen dansa för mig själv när jag såg den, ha ha ha. Kommer inte ricktigt ihåg hur gammal jag var men jag hade fått en gammal tv på rummet eftersom jag och min fostermamma inte ricktigt hade samma smak när det gällde Tv-program. Mitt rum var inte så stort och när vi såg på tv samtidigt stängde jag till min dörr ut till tv-rummet så jag inte skulle störa henne, och jag kommer ihåg hur varmt det kunde bli i mitt lilla rum då. Det gick ett program som visade musikvideos varje vecka. Programledaren var svarthårig och hade välldigt mycket smink, men vad sjutton hette programmet och vad hette programledaren. Kia nånting kanske, hmmm. I vilket fall som helst satt jag alltid fastnaglad framför dumburken när det programmet sändes och det var där jag upptäckte Billy Idol. Önskade då att jag hade lite mer pengar så jag kunde köpa Lp:n men all veckopeng gick till soppa till mopeden, kommer jag ihåg nu. Senare köpte jag singeln Cradle of love, och jag upptäckte hårdrocken lite mer. Men nu ska jag banne mig skaffa mig samlingsalbumet av Billy Idol och i sommar ska jag ta cyckeln och fräsa på. Förresten såg någon Talang 2010 i kväll? Jag tror Bert börjar bli lite för gammal och känslig för att vara domare. Jag undrar hur många näsdukar det gick åt. Men var i hela friden har Norrmannen på 38 år hållit hus? Han sjöng som en fullfjädrad musikalartist som man bara ville höra mer av. Att ingen upptäckt honom tidigare och velat ha honom i någon musikal? Det är för mig en gåta. Något lurt måste det nog va, va! Han kanske inte känt sig redo för det kanske. Här kommer i alla fall min Idol.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-04-10 10:48:40

ja, det fins många talanger som man undrar vart dom har vart innan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela