Yvonne Johansson

Har en envis huvudvärk idag

Publicerad 2010-04-04 22:07:55 i Allmänt,

Och då ska man helst inte titta på komedi som får en att skratta. Då dunkar det hejvilt i huvudet. Jag tror det är vädret eller så är det något som jag är allergisk mot. Varje vår är det likadant och jag nyser mer också. Tänkte jag skulle slippa det här i år så jag har mössa på mig fortfarande när jag är ute. Jag blir så lätt svett på huvudknoppen när det blir varmare ute och vill inte bli förkyld i den kalla vårvinden. Det ligger nog i släkten för både mamma och lillbrorsan vi är som fontäner där uppe sommartid. Lika fort som vi dushat och tvättat håret så ligger håret ner igen i våta slingor. Lillbrorsan har rakat bort sitt hår helt tillslut så han slipper se ut som en slickad katt. När Mamma och jag är ute och åker på sommrarna så sitter vi med varsin frottéhanduk runt nacken i bilen. När jag tänker efter så borde vi också ha varsin Björnborg pannband också ha ha ha. Jag ska slänga i mig två panodil zap igen och hoppas på att huvudvärken är borta tills i morgon. Jag undrar bara, hur gjorde dom förr när det inte fanns några huvudvärkstabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela