Yvonne Johansson

Jag som pirat

Publicerad 2010-04-06 11:35:09 i Allmänt,

Jag har lekt lite mer i Gimp idag och upptäckte att några penslar som jag gjort inte fanns kvar. Jag fick göra om dom. Vet inte varför och dom fanns inte kvar i mappen penslar (brushes) heller. Det kanske blev för många? Som tur är, är det lätt att göra om dom. Ska kolla i Gimp senare om dom nya penslarna fortfarande är kvar. Jag fick göra om båten och det konstgjorda vattnet, sedan lade jag till lite mer penslar och resultatet blev det här.
  Bli inte sjösjuka nu bara. AAarrgg! Ha ha ha.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-04-07 16:40:26

Svar. det var problem på metrobloggen tydligen när man skulle lämna kommentarer.

Du har blivit bra på att animera bilder nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela