Yvonne Johansson

Nyfrissad!

Publicerad 2010-04-10 11:21:40 i Allmänt,

Jag fick till en rätt skaplig bild i alla fall av en rätt dålig bild. Här är jag när jag jobbar på Skaraplast och jag är alldeles nyfrissad. Är även försedd med stora plast-örhängen som var på modet då. Jag jobbade ju även på en plastfabrik, men där gjordes inga örhängen. Däremot en del av interiören till volvos bilar mm. På den plastfabriken jobbade jag på i ca 3 - 4 år då jag flyttade hemifrån och bytte då till en annan plastfabrik i Lidköping, där dom gjorde plastflaskor mm. När jag jobbade på Skaraplast träffade jag en hårdrockande kille som jag glömt namnet på, (jag och så namn). Det var då jag började lyssna på hårdrock på lite mer allvar och lät håret växa ut. Han var besatt av Yngve Malmsten och spelade elgitarr och det var väl han som fick mig att börja spela elgitarr. Jag hade så mycket ideér i huvudet på den tiden och det var så mycket jag ville försöka mig på att göra, men redan då i tonåren hade jag ont i nedre delen av ryggen och i musklerna. Om jag jag hade lyssnat mer på mig själv och min kropp och inte tagit åt mig av andras oförståendes gliringar hade jag mått förhoppningsvis bättre idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela