Yvonne Johansson

Thomas & Andreas spelar apa

Publicerad 2010-04-11 11:11:03 i Allmänt,

Hittade ett gammalt foto på Thomas och hans lillebror Andreas. Vi hade välldigt kul tillsammans och Thomas blev som en storebror för mig. Jag blev lite småförälskad i honom faktiskt men det höll sig till något slags syskonkärlek. Jag undrar ofta vad han gör nu för tiden, om han lever överhuvudtaget, han och hans lillebror. Har inte hört av honom på över 25 år. Fotot är taget någon gång i förstahälften på 70-talet. Andreas till vänster och Thomas till höger. Andreas var den busigaste medans Thomas var den som var lugn och hela tiden höll koll på läget. Jag glömmer alldrig deras shorts som var av mocka. Leatherhousen har jag för mig dom hette på tyska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela