Yvonne Johansson

Bilder På Smily

Publicerad 2010-08-20 18:33:42 i Allmänt,



Nu har jag fått hem Smily på prov. Hon är ca 14 veckor gammal och en liten tjej. När hon såg Nossan så morrade även hon och jag ricktigt såg hur Nossan tänkte, inte en till som fräser åt mig, så Nossan håller sig på avstånd och blänger lömskt. Även Smily håller sig på sin kant. Jag skulle testat den här lilla från början, för hon hoppar i alla fall inte på Nossan. Hon håller sig för sig själv och leker. Hon är välldigt intresserad av Burre men lite rädd. Burre är minst lika stor som hon och ser och luktar välldigt konstigt för att vara katt tycker hon, och så äter han hö. Första gången burre ville hälsa på henne nere i buren så flög hon rakt upp därifrån. Nu sitter hon på fönsterbläcket eller går omkring på kanten på buren och tittar nyfiket på Burre. På bilden ser hon ut att vara helsvart men man kan skymta att hon randig. Hon är inte ricktigt svart utan mörkbrun, och när hon inte sitter ihopkrupen så är hon mörkrandig.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-08-21 05:42:40

vad fin hon är, ha en fin dag nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela