Yvonne Johansson

Det verkar gå vägen

Publicerad 2010-08-22 10:34:27 i Allmänt,

Jag har bestämt mig att behålla Smily så idag på vägen ut till Mallen så ska jag ta vägen förbi Smilys ägare som bor strax utanför Örslösa och betala. 100 kr kostar hon. Nossan och Smily vågar mer och mer närma sig varandra men Smily kan inte låta bli att morra fortfarande. När jag stod i köket tidigare och gjorde frukost började dom springa efter varandra och Nossan är välldigt intresserad när Smily leker. Smily är en jättego liten katt som pratar och vill vara med och älskar att busa, och jag hoppas hon och Nossan kommer bli bästa vänner.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-08-22 11:51:32

det blir dom säkert

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela